Tarieven

Wat kost een professional organizer?

Intake/kennismakingsgesprek (ca 1 uur): gratis
Uurtarief: €55,- (inclusief BTW)

Reiskosten binnen een straal van 30 km: gratis
Reiskosten daarbuiten: €0,19 per kilometer
Mochten er parkeerkosten zijn, dan worden deze in rekening gebracht.
Kleine organizing materialen zijn inbegrepen.
Op verzoek werk ik soms ook op zaterdag of s’ avonds.

PersoonsGebondenBudget
Houders van een PersoonsGebondenBudget (PGB) met indicatie ‘individuele begeleiding’ kunnen de diensten van een professional organizer hieruit laten betalen en zijn geen btw verschuldigd. Actuele informatie over het PGB kun je vinden op de website van Regelhulp of via je  Sociaal Wijkteam.

Hoe ziet een samenwerkingstraject er uit?

Over de telefoon hebben we ons eerste contact en dan hoor ik alvast iets over je wensen. We maken een afspraak voor een gratis en vrijblijvend intakegesprek bij je thuis. Dan inventariseren we alle wensen en bespreken we al kort mijn plan van aanpak.

Hoe lang de opruimklus zal duren, hangt van verschillende aspecten af. Gaandeweg wordt duidelijk hoe snel je door bepaalde opruimklussen heen kunt gaan. Daarom spreek ik vaak voor blokken van 2 of 3 uur af, waarin we samen aan de slag gaan met een focusplek en ik diverse tips geef, waarmee je zelf verder aan de slag kan. Bij een traject van meerdere afspraken geef ik huiswerkopdrachten. Hoe meer het jezelf gaat lukken om het uit te voeren, hoe minder je mij zult nodig hebben. En daar gaat het uiteindelijk om.

Het opruimproces gaat altijd in overleg met jou en ik ga vertrouwelijk om met jouw verhaal en je spullen.